İZMİR ERKEN BOŞALMA TEDAVİSİ

Erken boşalmada tedaviler

Erken boşalıyorum diyen hemen her danışanımız genelde mucizevi sonuçlar alabileceği geciktirici bir ilaç krem ya da sprey gibi bir beklenti ile bize başvurmaktadır. Bu danışanlara hafta da bir kez en az 7 hafta bize geleceksin sana ev ödevleri ve egzersizler verip kontrol edeceğiz dediğimizde genelde motivasyonlarının ilk seanstan azaldığını görmekteyiz. O nedenle çok özenle hazırladığımız rehber kitabımız aracılığıyla bu terapi sürecini tek seansa indirmeyi başardık. Sonuçlar oldukça iyi ve çok sayıda teşekkür alıyoruz.

Umarız sizde mutlu edebildiğimiz insanlar arasına katılır, keyifli bir cinsel ve evlilik yaşamına kavuşursunuz.

Erken boşalan biri bilgilenme ve bazı alıştırmalar yardımı ile boşalma sürecini kendisini ve eşini memnun edebilecek ölçüye uzatabilir. Bunun için boşalmadan hemen önceki heyecana ve penisteki duyumlara odaklanmakla ilgili erken boşalma egzersizleri ve teknikleri temel çözümü oluşturur. Cinsellikle ilgili bilgilenme, yanlış inançların fark ettirilmesi, eşe yönelik taktikler ilk seanstan itibaren fark yaratır. Kişi önerilere uydukça idrarını tutmayı öğrenen bir çocuk gibi plato dönemi dediğimiz sertleşme ve boşalma arasındaki süreyi uzatır. Bu uzama çoğunlukla geri dönüşümsüzdür.Yani yaşam boyu olumlu değişimler sürer.

Erken boşalmada ilaç tedavisi; bizim nadiren tercih ettiğimiz bir tedavi biçimidir. Özellikle giremeden ya da girer girmez boşalan grupta geçici bir süre ilaç kullanmak mantıklı olabilir. Bu amaçla antidepresanların geç boşalma yan etkilerinden faydalanılır.

Tek seansta erken boşalma tedavisi mümkün mü?

Aşağıdaki faktörleri gözden geçirin eğer bu faktörler yok ya da hafif yaşanıyorsa tek seansta bu konuyla ilgili tüm bilgiyi edinebilirsiniz. Yani ilk seansın çıkışında sorununuz bitmez ancak tüm donanımı kazanmış olursunuz. Benim yazmış olduğum “erken boşalma; kendi kendine tedavi yöntemleri” adlı kitabım adım adım berrak bir biçimde size rehberlik etmektedir. Benimle yapacağınız ilk seansta size özel nedenler, sorunlar belirlenir. Size uygun geç boşalma egzersizleri ve stratejileri belirlenir. İlk seanstan itibaren boşalmanın kontrolü giderek artar ve 2-3 hafta içinde sorun çok büyük oranda ortadan kalkar.

Biz erken boşalma terapisinde ne yapıyoruz.

-Temel bilgilendirme

-Olası dirençlerin önceden engellenmesi

-Geç boşalma teknikleri ve geç boşalma yollarının öğretilmesi

-Rehber kitabınızla ilgili kullanma bilgilendirmesi (kitap açık ve berrak bir biçimde yapmanız gereken her şeyi size basamak basamak anlatmaktadır).

Tedavi sürecini etkileyebilecek olumsuz faktörler:

Tedavi sırasında ortaya çıkabilecek bir çok olumsuzluğu ya da direnci şimdiden gözden geçirirsek tedavi sürecinin daha olumlu gerçekleşeceğini umuyorum.

Olası aksama ya da direnç nedenlerinin sık görülenleri aşağıdadır:

Belki eşinize öfkelisiniz ve erken boşalmanın tedavisi ile onu mutlu etmek istemiyorsunuz. (Eş terapisiyle ilgili detaylı bilgi için www.evlilikvebosanma.com dan bilgi alabilirsiniz)

Belkide eşinizle anne-çocuk tarzı bir ilişkiniz var. Ya da sizin erken boşalmanız eşinizin işine geliyor (yatakta galip konumda) o nedenle sizi sabote edip duruyor.

Terapi tarzı hoşunuza gitmiyor olabilir (ödeve karşı çocukluktan kalma öfke) , ya da bu alışkanlığı kazanmak için haftalar boyu sürecek sabır gerektiren bir süreç var önünüzde ve bu size zor geliyor (Keşke daha kolay bir yolu olsa ancak ödülünüz sizi mutlu edecek.).

Mastürbasyona karşı önyargılı olabilirsiniz (günah, zararlı vs). Tedavi kısmında göreceğiniz gibi mastürbasyonla kontrol tedavide ilk adımı oluşturuyor.

Belki bu tedavi için doğru zaman değil, şu an daha farklı ihtiyaçlar var ve kafanızı toplayamıyorsunuz.

Belki aşırı gerginlik sizi engelliyor.

Belki çok sabırsızsınız (erken boşalanların bir kısmı her konuda erken ve sabırsız davranma eğiliminde olabilir).

Özellikle eşle ilgili sorunlarınız varsa ( kötü bir iletişim, güç savaşı, farklı kültür ve dünya görüşleri ve benzer evlilik sorunları ) birkaç ek evlilik terapisi seansıyla bunların üstesinden gelmek mümkündür.

Özetle cinsellik duygular, genel ruhsal durum, eş ile ilgili durum gibi bir çok faktörün etkileştiği karmaşık bir durumdur. O nedenle mucizevi geciktirici yöntemler aramak yerine bir uzmana başvurun ve emek harcayın.