LAZERLE YARA VE YANIK TEDAVİSİ İZMİR

Lazerle Yara – Yanık – İz Tedavisi

Özel Daylight Polikliniği

Yara yanık ve iz tedavileri lazer ile yapılan tedavilerdir. Lazer ile yapılan ana tedaviye ek olarak tıbbi ürün ve seansların yapılmadığı zamanlarda etki destekleyici niteliklerde tıbbi kremler kullanılabilir.
Lazer ile Yara – Yanık – İz Tedavisi Nasıl Yapılır ?

Bu tedavilerde, Q- Switched Nd:Yag Lazer ve Fraksiyonel lazer kullanılmaktadır. Bu lazer sistemi ile kontrollü deformasyon prensibinden yararlanarak söz konusu problemler çözümlenmektedir.

Lazer ile Yara, yanık, iz tedavilerinde,

Cilt üzerinden, deri altına doğru gönderilen lazer ışınları ile kontrollü deformasyonlar yaratılır.
Deri, yapısı gereği aldığı deformeleri iyileştirmeye odaklıdır ve yeni bir deforme alınca direk olarak iyileştirme etkisi başlatır.
İyileştirme için, kollajen ve hücre yapımını hızlandıran deri deformeyi iyileştirirken, yara izi, yanık izi ve diğer izleri de iyileştirmiş olur.
Lazerin uygulanmasında sakınca olmayan kişilerde uygulanması gereken bu tedavi şeklinde lazer, iyileştirme için uyarım başlatır.

Lazer ile İz Tedavisi Kimlere Uygulanabilir ?

İz tedavileri,

Şeker, tansiyon, kalp, büyük hormonal rahatsızlıklar, kan hastalıkları ve cilt enfeksiyonları yaşamayan
Gebe veya emzirme döneminde olmayan
Ergenlik dönemi bitmiş olan hastalarda uygulanabilir.

Bu tedavi cinsiyet ayrımı yapmaz. Kadın ve erkek tüm hastalarda tedaviye uygunluk sağlandıktan sonra yapılabilir.

Lazer ile Yara ve Yanık İzi Tedavileri Kaç Seans Uygulanır ?

Uygulamaların kaç seans olacağı değişkendir. Çünkü, uygulama yapılacak olan lazer sisteminin tipi, sınıfı, uygulama alanının genişliği, problemin tipi ve derinliği seans sayısını esnek kılar. Bu nedenle ortalama bir seans fikri verilebilir. Ortalama bir seans sayısı ise, 4 – 7 ‘dir. Seanslar arası süre ise yapılan seansın etki süresi ile paraleldir. Bu süre genelde 10 – 15 günde 1 şeklindedir.
Lazer ile Bütün İzler Tamamen İyileştirilir Mi ?

Bu durum farklılıklar gösterir.

İzin Tipi
Derinliği
Bulunduğu Alan
Deri yapısı iyileşme derecesini etkiler. Bazı izler tamamen iyileştirilebilirken, bazı izler tamamen iyileşmeyebilir.

Bunun yanı sıra Q – switched lazer ile fraksiyonel lazerin etki alanı farklı izler üzerinde değişkenlik gösterebilir. Bu nedenle yapılan muayeneden sonra tercih edilmesi gereken lazer sistemi izlerin iyileşme derecesini etkiler. Bu konuda doktorunuza güvenmek en doğru seçenek olacaktır.
Lazer ile İz Tedavileri Kalıcı Çözüm Sağlar Mı?

Yapılan tedaviler genelde kalıcıdır. Tedavi başarısı ve oturan iyileşme görüntüsü ne şekilde ise, görüntü o şekilde kalıcı olur. Fakat aynı sebepler ile yeni izler oluşabilir.
Lazer ile Yara – Yanık ve İz Tedavisi Fiyatları Nedir ?

Lazer ile iz tedavisi fiyatları, bazı faktörleden ötürü net değildir. Bu faktörler, seans sayısını değişken yapan unsurlar ile aynıdır. Bu nedenle doktor muayenesi gereklidir ve yapılan muayeneden sonra seans sayısına paralel olarak fiyat bilgisi netleşecektir.