İZMİR SMOOTH SHAPES SELÜLİT TEDAVİSİ

Selülit Tedavisi Nedir ? (Smooth Shapes)

Selülit, Basen Eritme olarak bilinen derinin alt tabakasındaki yağ dokusunun sıkışması sonucu kan dolaşımının engellenmesi nedeniyle derinin üst kısmında portakal kabuğuna benzer bir görünüm oluşmasına denir.

Selülit kimlerde ve hangi bölgelerde görülür?

Günümüzde birçok kadının sorunu olan selülit ergenlik çağından itibaren, kilolu yada zayıf her yaştaki kadında görülebilir

Çoğunlukla kalça, basen, dizin ve bileğin iç kısımları, baldırların arkasında gözlenir.

Selülit nasıl tedavi edilir?

Selülit, mezoterapi, lazerli vakum (smoothshapes) ya da her iki yöntemin kombinasyonuyla tedavi edilir.

Selülit mezoterapisinde selülitli bölgeye ilaç çok küçük ve ince uçlu iğneler ile  enjekte edilir. Selülitli bölgeye direkt etki sayesinde dokularda oluşmuş ödem çözülür, bozulmuş lenf ve kan dolaşımını düzenlenir. Hücreler uyarılarak yağların yakılması ve parçalanması sağlanır. Kan dolaşımındaki artış sayesinde de parçalanan yağlar kolayca atılır.

Selülit tedavisinde kullanılan bir diğer sistem ise Smoothshapes’tir. Lazer ve vakumu kombine eden bu sistem Amerika’da FDA onayı almış bir tedavi yöntemidir. Infrared ışık enerjisi ile şekli bozulmuş ve genişlemiş olan yağ hücrelerinin zarları geçirgen hale getirir. Lazer yağ hücresindeki yağı sıvı forma dönüştürür. Vakum ve mekanik masaj ile sıvılaşmış yağlar geçirgen hücre zarından dışarı çıkarak lenf kanallarına yönlendirilir ve vücuttan atılır. Uygulamanın yapıldığı bölgedeki kan dolaşımının düzenlenmesi, kolajen üretiminin artması ve yağ hücrelerinin azalması ile  selülit görüntüsü iyileşir. Kolajen üretiminin hızlanması ile de deri yüzeyi daha pürüzsüz ve sıkı bir görünüm kazanır.

Selülit Tedavisi ne kadar sürmektedir?

İşlem 20-30 dakika sürmektedir. Hasta işlem sonrası günlük yaşantısına devam edebilir.

Selülit tedavisinde kaç seans gereklidir?

Mezoterapi ile yapılan selülit tedavisi 1’er hafta ara ile 10 seans yapılmaktadır.

SmoothShapes tedavisi haftada 2-3 seans olmak üzere toplam 8 seansdan oluşmaktadır. Bu kişiye göre ve selülit durumuna göre değişkenlik gösterebilir.

Tedavi uygulanacak kişi ileride daha büyük sorunlar yaşamaması için mutlaka ve mutlaka sağlık bakanlığına bağlı bir sağlık kuruluşunda (hastane, poliklinik vs.) işlemini yaptırmalıdır.