İZMİR BİTKİSEL PEELİNG

Bitkisel Peeling

Bitkisel peeling, kimyasal peeling prensibi ile yapılan bir peelingtir. Bu yöntemde kimyasal bir ilaç ile tedavi sağlama işlemi, bitkiler ile sağlanmaktadır.
Bitkisel Peeling Ürünü İçinde Neler Bulunur?

Bu ürün içinde, gerçek bitkiler, kuru bitkiler, bitki özleri, bitki yağları, asitleri, bitki vitaminleri, bitki suları bulunur. Tamamen doğal bir kokteylden oluşan ürün, içerikte var olan herhangi bir bitkiye alerjisi olmayan ve uygulama sakıncası bulunmayan tüm hastalarda güvenilir bir işlemdir.
Hangi Problemleri Çözer?

Soluk ve rengini kaybetmiş, matlaşmış cilt
Aşırı yağlı ve buna bağlı olarak sivilceler oluşuna ciltler
Derin olmayan yara ve yanık izleri
Pigment eşitsizlikleri
Pürüzlü ve pütürlü görünüm olan tüm ciltler üzerinde çok etkilidir.

Bitkisel Peeling’te Kullanılan Maddeler

Yosun çeşitleri
Papatya
Nane
At Kuyruğu
Ciğer otu
Çiçekler
Meyve asitleridir.

Kimlere Uygulanabilir?

Bitkilere alerjisi olmayan,
Gebelik ve emzirme dönemi tamamlanmış
İlaç tedavisi görmeyen kadın ve erkek herkeste uyhulanabilir.

Bitkisel Peelingin Avantajları Nelerdir?

Deri üzerindeki problemleri çözerken cilt sağlığı için hücre yapımını dengeler.
Kan dolaşımını hızlandırarak cildin daha güzel ve genç görünmesini sağlar.
Bitkisel olduğu için vücuda kimyasal alınmamış olur.
İşlemden sonra oluşan geçici yan etkiler daha hızlı iyileşir.

Green Peel Kaç Seans Uygulanır ?

Bu işlem cilt sorunları için uygulanacaksa en az 4 seans gereklidir. Fakat herhangi bir cilt problemi yoksa önlem ve bakım amaçlı yapıtırılıyorsa tek seans ya da 2 seans yeterlidir. Genellikle uygulamalar 4 – 10 seans yapılır.
Uygulama Aralığı Ne Olmalı?

Bu işlemde uygulama aralığı, 20 günde bir şeklindedir.
Seanslardan Sonra Nelere Dikkat Edilmeli?

Bu işlemlerden sonra diğer cilt uygulamalarında olduğu gibi güneşin zararlı etkilerini önlemek önemlidir. Bu nedenle de güneş koruyucu kremler her seanstan sorna mutlaka sürülmeli Hatta bu durum alışkanlık edinilmelidir.
Tedavi Ne Zaman Başarılı Olur?

Bitkisel peeling yapıldığı andan itibaren etkili olur ve 7 gün içinde daha iyi sonuçlar gözlenir. Tüm seanslar bittikten sonra asıl etkisi görülür.
Bitkisel Peeling Devamlı Yaptırılabilir Mi?

Elbette bir defa bitkisel peeling yaptırıp sonuçlarından memnun kaldıysanız, çok uzun aralıklar ile az seans sayıları ile bitkisel peeling uygulamasını tekrar yaptırabilirsiniz. Üstelik bu şekilde yaşlanmaya önlem almış olursunuz ve cilt sağlığınız artarark dış etkilere karşı kendini daha iyi savunur hale gelir.

GREEN PEEL®

DOĞAYLA UYUMLU SAĞLIKLI BİR CİLT VE GÜZELLİK İÇİN 3 YOL

GREEN PEEL® FRESH UP, ENERGY VE CLASSİC

GREEN PEEL® ‘İN YENİ DÜNYASINA BAKIŞ
Green Peel

Cilt kompleks bir yapıdır ve GREEN PEEL® ’de kompleks bir potansiyele sahiptir. Bu metodu Dr.med. Christine Schrammek – Drusio şimdi her yaş ve her cilt ihtiyacını karşılayacak şekilde daha da geliştirilmiştir. Bu yeni bakım metodlarına hayran kalacaksınız. Çok çeşitli ve etkin bitkisel karışımlarla artık kişiye özel bakım planları düzenlemek mümkün hale gelmiştir. Bu doğal bitki bazlı formül dermatolojik ilkelere göre geliştirilmiştir.

HEPSİ İÇİN TEK METOD!

GREEN PEEL® İLE ÜÇ YOL, BİR METOD

“Dr. med. Christine Schrammek derma.cosmetics” markası ve uzun yılların deneyimine sahip olan Dr. med. Christine Schrammek’in orijinal metodu GREEN PEEL® ‘in başarısı bize bitkiler dünyasını yeniden tanıma fırsatı vermiştir.

Yeni GREEN PEEL® bakımlarıyla, tüm yaş gruplarına ve tüm cilt tiplerine uyarlanmış sağlıklı ve güzel bir cilt sağlamak üzere çeşitli seçenekler mevcuttur. Cildin ihtiyacına göre bakımın türüne siz karar veriyorsunuz:

– Hafif bir yenilenme,

– Aktif bir canlanma,

– Yoğun bir peeling işlemi,

GREEN PEEL® FRESH UP CİLDİ AYDINLATIR

SPA BAKIMI ETKİLİ ANINDA GÖZLE GÖRÜLEN SONUÇLAR

GREEN PEEL® FRESH UP

DAHA TAZE GÖRÜNÜM VE YAŞLILIĞI YAVAŞLATMAK İÇİN NAZİK BİR BAKIM

Bu işlem, cildinin tazelenmesini isteyen herkes içindir. Bu etkili işlem sonucunda cildin emilimi artarak aktif içeriklerin etkili bir şekilde cilde nüfus etmesi kolaylaşır.

Diğer GREEN PEEL® işlemlerinde olduğu gibi mutlaka önceden uzman tarafından konsültasyon yapılmalıdır. Kişisel bilgiler müşteri kartına kaydedilmelidir.

GREEN PEEL® FRESH UP

CİLDİ AYDINLATIR

GREEN PEEL® FRESH UP KİMLER İÇİNDİR?

ANİ GÜZELLİK İÇİN!

Özel bir gün için cildinizin daha ışıltı ve tazelenmiş görünmesini istediğinizde uygulanabilen özel bir metottur. Örneğin; parti veya önemli bir iş randevusu gibi. Aynı zamanda GREEN PEEL® Fresh Up yaşlılık belirtileri başlamadan önce cildi korumak ve erken yaşlanmayı, elastikiyet kaybını önlemek amacı ile de uygulanabilir. Etkili ve ideal bir spa bakımı uygulanmış gibi GREEN PEEL® Fresh Up hücreleri uyararak cildin canlanmasını, yenilenmesini ve tazelenerek yeniden ışıldamasını destekler.

İŞLEM SÜRESİ

Yaklaşık 1 – 1.5 saat

EV BAKIMI

BAŞARININ DEVAMI İÇİN

Bu metodun başarısı için etkinliği defalarca kanıtlanmış Dr. med. Christine Schrammek derma.cosmetics cilt bakım ürünlerinin kullanımı özellikle önerilir.

Dr. med Christine Schrammek derma.cosmetics cilt bakım ürünleri etkinliği tıbben kanıtlanmış, birbirinin etkisini arttırıcı özellikteki aktif içeriklerle ve dermatologların tecrübeleri sonucunda formüle edilmişlerdir.

GREEN PEEL® ENERGY CİLDİ CANLANDIRIR

ETKİLİ & UZUN SÜRELİ

GREEN PEEL® ENERGY

CANLANDIRAN VE YENİLENMEYİ DESTEKLEYİCİ BAKIM

Cildi yenileme ve canlandırma sözünü tutarak cilde ihtiyacı olan enerjiyi fark edilir şekilde hemen verir. Yenilenmeye ihtiyacı olan tüm ciltler için çok etkili bir metottur. Kan dolaşımını ve metabolizmayı hızlandırmada, cildin doğal olarak yenilenmesini sağlamada etkilidir.

GREEN PEEL® ENERGY KİMLER İÇİNDİR?

PROBLEM ÇÖZÜCÜ VE YENİLENMEYİ DESTEKLEYEN

GREEN PEEL® Energy yaşlanmanın getirdiği cilt problemlerinin çözümüne yardım eder. Bu işlem, pürüzlü, kirli görünümlü, birikimli, akne izleri ve lekeleri olan ciltler için özellikle önerilir. GREEN PEEL® Energy cildin görünümünün düzelmesinde ve hücrelerin yenilenmesi için cilde gerekli enerjinin sağlanmasında etkilidir. Bu işlem kürler halinde yılda birkaç kez uygulanmalıdır.

GREEN PEEL® CLASSİC

CİLDİ YENİLER

GREEN PEEL® CLASSİC KİMLER İÇİNDİR?

YOĞUN ETKİLİ BİTKİSEL CİLT SOYMA-CİLT PROBLEMLERİNDE GÖZLE GÖRÜLÜR İYİLEŞME

GREEN PEEL® CLASSİC yüzde ve vücutta çeşitli cilt problemlerine çözümler getirmektedir. Örneğin; geniş gözenekler, yağlı ve birikimli ciltler, yenilenmeye ihtiyacı olan, elastikiyetini kaybetmiş ciltler, cansız, donuk, dolaşımı zayıf olan ciltler, güneşten zarar görmüş, gevşemiş tüm vücut bölgeleri.

Her cilt probleminin çözümü 1 veya 2 seansta başarılamayabilir. Her cildin reaksiyonu farklıdır. İstediğiniz sonuca varmak için kişiye özel seçilen bakımı birkaç kez tekrarlamak gerekebilir.

GREEN PEEL® nedir?

GREEN PEEL® tüm dünyada başarı ile uygulanan bir biyolojik peeling işlemidir. Doğanın yardımı ile cildin yaşlanma sürecini engelleyerek, tamamen doğal içeriğiyle cilt görünümünün tazelenmesinin, yenilenmesinin ve canlanmasının başlatılmasını destekler. Genç ciltlerin bile zaman zaman ciddi bir bakıma ihtiyacı vardır. GREEN PEEL® işlemi, cilt yaşlanmaya başlamadan veya ciltte özel problemler oluşmadan önce de uygulanabilen bir bakımdır. GREEN PEEL® sağlıklı ve doğal bir cilt için her cilt tipi ve her yaşta uygulanabilen çok etkili çözümler sunar.

GREEN PEEL® uygulaması nasıl etki sağlar?

Tamamen saf bitki karışımı olan, kimyasal katkı maddesi içermeyen GREEN PEEL® COMFORT uygulanan alanda kan dolaşımını hızlandırır ve mikrogranüllerin etkisiyle üst deride soyucu bir etki yapar. Dolaşımdaki bu yoğunlaşma cilt metabolizmasını harekete geçirir. Böylece, uygulama yapılan cilt bölgesinde yeni hücre oluşumunu destekleyerek cildin gözle görülür bir şekilde canlanması, yenilenmesine yardımcı olur.

– Kan Dolaşımını Hızlandırır: Cilt metabolizması hızlanır ve kanlanma düzenlenir. Dolayısıyla cilde daha fazla oksijen ve besleyici madde ulaşır, aynı zamanda toksinler ciltten hızlı bir şekilde uzaklaşır.

– Soyulma Etkisi: Üst derideki ölü hücreler temizlenir, bazal tabakada yeni hücre oluşumu uyarılır. Epidermis ve dermisin üst tabakalarında rejenerasyon hızlanır.

– Kolajen Oluşumunu Uyarıcı Etki: Cilt yapısında, renginde ve kalitesinde iyileşme sağlanır. Cilt daha gergin bir hal alarak kırışıklıklarda bir miktar azalma olur.

– Komedolitik Etki: Akneli ve pürüzlü ciltlerde, yağ salgısı azaltılması ile keratinleşme de azalır. Kapalı komedonlar açılır, rahat sekresyon sonucu yeni komedon oluşum eğilimi azalır, mevcut komedonlarda bir miktar iyileşme görülür.

Ciltteki pürüzler azalır, renk berraklaşır, gözenekler sıkılaşır, ince çizgiler azalır ve atrofik skarlar yüzeyselleşir.
Green Peel

GREEN PEEL® tekniğinin başarıyla uygulandığı durumlar nelerdir?

– Anti-aging amaçlı,

– Yağlı, kan dolaşımı kötü, soluk, geniş gözenekli ciltler,

– Erken kırışmaya meyilli ciltler, sarkmış yüz hatları,

-Dolaşımı bozuk, yorgun ciltler,

-Güneş hasarlı, yıpranmış ciltler,

-Pigmentasyon sorunları,

-Skarlar ( yara izi ),

– Ellerdeki yaşlılık belirtileri,

– Selülit ve çatlaklar,

GREEN PEEL® uygulamasının avantajları nelerdir?

– Doğaldır, bitki ve çeşitli otlardan üretilmiştir.

– Doktorlar grubu tarafından geliştirilmiştir.

– İstenmeyen yan etkiler minimuma indirilmiştir.

– Zararlı kimyasal maddeler ve sentetik aşındırıcılar içermez.

– Göze kaçsa bile zarar vermez.

– Vakaların çoğunda 5 günde gözle görülür olumlu sonuçlar verir.

– Ciltte skar oluşturmaz, iş ve zaman kaybına neden olmaz.

GREEN PEEL® tekniği hangi bölgelere uygulanır?

GREEN PEEL® her hangi bir zararlı yan etkiye neden olmaksızın, yüzde olduğu gibi sırtta, karında, basende, kollarda ve bacaklarda gerektiğinde defalarca uygulanabilir.

GREEN PEEL® uygulama sonrası cilt nasıl bir görünüm kazanır?

GREEN PEEL® uygulamasından sonra ciltte hafif güneş yanığını andıran bir hassasiyet ve pembelik meydana gelir. 3. ve 4. günlerde cilt yavaş yavaş soyulur. 5. gün ikinci seans uygulanır. Bu bakım seansında GREEN PEEL® uygulaması sonucu daha emici hale gelen cilde zengin içerikli Dr. Schrammek ürünleri ile Super Beauty bakımı uygulanır. Bakım sonucunda ciltte kızarıklık ve hassasiyet oluşmaz. Cilt problemlerden arınmış, daha sağlıklı, parlak ve duru bir görünüm kazanmış olur.

2. bakımdan sonra Dr. Schrammek Optimum Protection Cream SPF 20 kullanılması önerilir. Özellikle GREEN PEEL® uygulamasından sonra 4 hafta cilt güneş ışınlarına direkt maruz kalmaktan korunmalıdır.

GREEN PEEL® kimlere uygulanamaz?

– Test sonucu maddeye karşı alerjik olduğu tespit edilen adaylara,

– Bakteriyal ve viral enfeksiyonlu tüm cilt hastalıklarında,

– Alerjik ve fazla hassas cilt yapısına sahip olanlara,

– Rosacea veya rosaceaya benzeyen dermatitler ve telanjektazili ciltlere,

– Gebelik ve emzirme dönemindeki hanımlara,

– Roaccutane kullanımı sırasında,

– Oral kortizon kullanımı sırasında,

– Deride yeni başlayan şüpheli oluşumlar tespit edilmesi halinde,

GREEN PEEL® uygulamasının yan etkileri nelerdir?

GREEN PEEL® içeriğinde bulunan bitkilere alerjiniz olup olmadığı sorgulanmalıdır. Geçmişinizde alerji öyküsü varsa mutlaka doktorunuza iletiniz. Uygulama öncesi gerekirse alerji testi yapılabilir. Bu test bilek içinde 1 – 2 cm çapında bir bölgeye GREEN PEEL® uygulayarak yapılır. 24 saat içinde yoğun ödem, yanma, kaşıntı gibi belirtiler görülürse  GREEN PEEL® sizin için uygun değildir.

Hangi ilaçları kullandığınızı mutlaka doktorunuza iletin. Heparin, aspirin gibi ilaçlar alıyorsanız GREEN PEEL® uygulamadan önce 2 – 3 gün bu ilaçların alınmasına ara verilmelidir.

Bazı adaylarda GREEN PEEL® ilk uygulamada çok belirgin sonuçlar vermeyebilir. Beklentilerinizin karşılanması için doktorunuzun yönlendirmeleri doğrultusunda tekrarlayan uygulamalar gerekebilir.